ÖZIL

Det blev inge sjukhus idag, skööönt! jag orkade verkligen INTE att åka dit...hatar sjukhus och lukten där inne -.-'
idag blir det en slapp dag, både Hanna och Masood är sjuka. och det är typ lite mitt fel att Masood är sjuk, för jag tvinga ju han att komma till mig när jag stack hemifrån och det regnade ju också, men jag avr ju också ute så jag kunde ju lika mycket blivit sjuk med ;( men jag har tur jag ;)
nu dunkar jag musik, som vanligt u know ;)

& JAG HAR EN NY FAVORIT BLAND ALLA FOTBOLLS SPELARE SOM SPELAR FOTBOLL (OH NO GÖR DEM?) HAN HETER MESUT ÖZIL. SÅ JÄVLA SÖT, ELLER TYP HET? HOW EVER! HAN SPELAR I TYSKLANDS LANDSLAG MEN HAN HAR TYP LITE TURKISKT SLAG I SLÄKTEN (HAHAHA HUH? ) MEN HAN ÄR SÅ NUTTIPUTTIGULLI SÖT! :( <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 SPAM...



TURN ON PROJECT ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr missade jag matchen :(

men vilken söt pojke, håller med dig ;)

2010-06-14 @ 23:13:59
Postat av: Anonym

OMG VAD HET :o

2010-06-14 @ 23:18:24
URL: http://annahbergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Very good guestbook. Interesting!

2011-08-31 @ 08:40:55
URL: http://didrikmarianne.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback