hejdå lillen ♥

Nu ska min katt "Lillen", åka bort till stugan i Söderhamn där min farfar och hans tjej bor på somrarna. Kanske låter lite fånigt att säga hejdå till min katt, men han är så gullig! men han kommer ha det jätte bra ute i stugan, han älskar att vara där, bland alla möss, haha! Och han är jätte bortskämd av min farfar och hans tjej, han får dyr mat, räkor och allt! Min farfar älskar Lillen, som när han åkte hem till Gävle förra gången var väl i Oktober, förra året, då när Lillen skulle åka så blev farfar tårögd, aaw!










H&M- SALE/ dam herr barn home

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipsen :)



btw: snygg header!♥

2010-06-09 @ 17:35:16
Postat av: Anonym

sv; JA med :D



händer i veckan då? :)

2010-06-09 @ 21:11:51
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa de är så söta :D ÄLskar katter jag med! iiih man blir som galen runt om dom

2010-06-10 @ 00:00:15
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback