dagens plagg ♥

Tänkte börja med "Dagens Plagg" i bloggen, jag ska lägga ut plagg som jag gillar och ni kanske också? ;)

Och veckan plagg är: "FLORAL BACK STRAP DRESS", från nelly.se
Ni kanske har märkt att jag gillar den hemsidan, men dem har otroligt med snygga kläder, speciellt klänningarna! :) Och jag gillar den här klänningen för det är jätte snygg modell på den och gillar verkligen mönstren på den, rosor, och massa snygga färger!

Baksidan av klänningen är jätte snygg med! Och snygg rumpa får man i den med ;)





Klänningen kostar 249 kr. Och finns just nu i stolekarna S/M & M/L.
Den finns också i ljusare färg, rosa aktig färg.

Sidan till klänningarna

Till nelly.se hemsida

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg klänning!

2010-06-09 @ 23:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback