bråk ♥

Igår hade jag världens fight med mamma. För jag fick nå damp på något igår så mamma kom in på mitt rum och sa till mig att hålla käften, sen började vi bråka och jag började skrika åt henne, högt med plus att det var mitt i natten, så hon hota att kasta min nya mobil i golvet och då skrev jag nej, och kastade min plattång i golvet så den gick sönder och då skrek jag ännu mer för det var inte meningen att den skulle gå sönder men tänkte mig inte för när jag gjorde det. Då drog mamma mig i håret och brottade ner mig på golvet så det kändes som hon skulle bryta nacken av mig. Sen när hon släppte så sprang jag ut ur lägenheten och ut till området och sprang till busshållplatsen och ringde Masood, jag grinade så jag vet inte om han hörde vad jag sa men han kom i alla fall dit sen från stan. Vi snackade lite och jag fick cigg av honom. Sen var han tvungen att åka igen och jag typ somnade vid hållplatsen men vaknade sen jätte sent av att det åkte en bil förbi mig och han i bilen stirra som fan och han såg jätte farlig ut så jag kuta hem, tror jag aldrig har sprungit så fort förut, jävlar! Men jag kom i alla fall in och mamma var vaken men sa inget till mig. Så jag gick in i mitt rum och satte på datan igen. Och har mitt gamla tagentbord nu för mamma gjorde sönder den förra... hatar våra utbrott mot varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback