SOMMAR

Hejsan
Tänkte uppdatera vad som har hänt idag:
Jag vaknade vid tolv av att min mobil som ringde och jag svara och det var Jenni och hon var typ förbannad, eftersom hon bråkar med en tjej för typ dem båda stör sig på varandras bilder omer kanske? Så då blev den där tjejen arg så hennes kompis lade upp en bilda på Jenni när hon hade push up oså och skrev;
FAIL, hitta flera fel; 3 bhar, strumpor i bhn, fläck på tröjan & två trosor.
Så Jenni ville ha hennes nummer men jag hade ju inte det, men det var nog allt. Men nu har Jenni fått de för jag såg de på hennes bdb, så nu har hon väl ringt till henne? :)
Aja, sen gick jag upp och satt vid datan och sen åt jag gröt. Efter det gick jag och gjorde mig iordning för jag skulle möta Malin(syrran) på stan. Så jag fixa mig sen stack jag till bussen. Och det snöade inte lite heller och det blåste oxå, usch hatar vintern ibland. Men tillslut kom jag ner på stan och vi kolla. Vi åt på donken med.
Jag åt; chicken jr, liten cola & en glass med choklad topping. Och Malin åt samma fast kaffe till.
Jag köpte inget på stan, men jag hitta skit fina saker. Ett vitt linne på h&m som hade ett tryck på så det såg ut som ett halsband hängde nerför den. En skinn klänning på H&M, slitna jeans på BikBok, en bh på Gina tricot och en bärbar data på expert, haha:D

Men nu så ska jag fixa mig sen drar jag till krissie baby:)
Puss:)
ps; VÅREN KOOOOOOOOM SNART ELLER?!?!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback