goes killar ....

Hello biitches!
Har vart hos Krissie sov över från igår och vi hade så roligt. Asså vi två är typ dem sjukaste männsikorna...
Aja, men jag hade köpt godis och cola som jag tog med mig och vi vräkte i oss de så vi var inte hungriga när de var mat, haha. Men krissie fyller iaf år på måndag, 14, fjoortis,! (kanske lite försent, hahha..).
Men vi blåste upp kondomer haha roligt...
Och senare på kvällen så hadee vi så tråkigt och vi är ju så omogna så vi bestämde oss att klä ut oss som killar, haha! Så vi klippte vårt underhår under luggen till polisonger haha. Och vi samla vårt hår i en mössa och vi tog bort  vårt smink, haha. Sen så hade jag på mig en stor baskettröja och ett par mjukisar som häng och krissie hade samma fast en stor röd tröja. Sen så tog vi på oss ett par skor som såg ut som killskor och jackor :D
Sen gick vi ut och vi försökte låta som killar, krissie lyckades men mig lät de bara som jag var i målbrottet så vi kunde inte sluta skratta när jag prata haha. Och , hahaa. jag hade så mkt häng så när vi gick ute så ramla dem ner, plus att jag hade string, hahahaha! Sen när vi gick in i en godis affär så va ba; tja! han i kassan ba; hej. sen ba efter några sekunder han ba; krissie? haha fan asså...
men sen gick vi hem till krissie och kolla på Mumien och den var läskig. Men de var läskigt sen när vi skulle sova, krissie somna på en gång så jag satte på en film ; benjamin buttom. och plötsligt så vände sig krissie sig om mot mig o ba; NOOOOOOOOOOOT! haha va fan drömde hon om? ;D
 men nu ska jag äta, byebye ;D


gagag abbe

HAHA krissie som abbe jag hette mackan, men har ingen bild
på mig. men visst är hon lik en kille? HAHAHHAHAHH:D



Kommentarer
Postat av: Anonym

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-05-11 @ 09:41:49
URL: http://eugene4167.blog366.com
Postat av: Anonym

hejsan alla glada

2012-03-24 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback