hiss/diss






1. Zlatan
Jag vet inte ett skit om fotboll. Men Zlatan är
ju tillbaks i landslaget, oyes. Ni såg väl
förra matchen när dem spelade mot Scottland,
eller hur det stavas (tror det var dem). Får
fan hoppas att han tar oss till EM ;)



2. Sommarlov 2010
Måste bara säga att dethär sommarlovet, var
nog det bästa av alla! När jag tänker tillbaks
till allt jag gjorde och upplevde så pirrar
det bara i magen! Som när jag var besatt
av Tysklands matcer, när jag och pappa
spelade golf & ja, mycket mer!
Längtar bara tills nästa, aaah!











1. Liar
Jag har en fråga: "Varför ska det vara så
svårt att bara gå vidare?". Vissa tjejer, i
tonåren då, ska vara så jävla taskiga så det
inte är sant, nu säger jag inte att det har
hänt mig. Men har det hänt något för en
tjej, och hon mår dåligt, sen så skyller
hon på hennes "hatoffer" att hon har
snackat skit om "den tjejen". Asså väx
upp.
Jag hoppas att ni läsare fattar vad
jag menar. Och juste... fuck you!



2. ADHD
Nu kan jag förstå vad dem menar. Men att
dem som har ADHD inte får ta körkort!
Eller vissa kan få, dem måste snacka med
deras doktor vid ADHD. Jag som har
längtat så jävla mycket efter detta! Och
jag är ju körd, kan jag lova. Efter allt
jag har gjort. Men be för mig att jag
får kortet! Jag kommer ju vara 18 då och
jag kanske inte är lika då, får man hoppas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra hiss och diss ;)

2010-08-22 @ 12:59:23
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback