skola imorgon

Hejhej ;*
nu är de söndag och imorgon ska jag till skolan och snacka eftersom jag aldrig går och inte orkar gå dit...
men vi ska typ snacka sen ska jag hem, skööönt.
idag vakna jag typ nån tid och gick och åt frukost sen kom jag på att min skinnjacka är hos elin så åkte dit och hämta den och lämna tbx två tröjor hon har glömt här. men nu trökar jag men imorn ska jag typ upp tidigt, typ..usch.
aja kommentera
Puss ;*<3


ps: de är nån som har skrivit att jag inte är gravid för jag är 12, 13 och du läser nog de här ;)
men var de och är 15 inte såå liten, HAHAHHAHAH "oj anna, andas".
aja , men ja var i tionde veckan och har spiral nu & tar ut den när jag är 20, niiiice ;D



MEN PUSS HEJ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback