Yas

Jag har typ super tråkigt så tänkte uppdatera vad som hände på senaste festen då Mathilda tyvärr gick efter ett tag..
 
Jag tog bussen kanske mot 18.00 till Gävle Central och där kom Masood och hans kompis och vi gick hem till hans kompis. Jag var den den enda tjejen, men tur fanns det dricka. Jag väntade på Mathilda men hon skulle inte komma förens vid 21.00 så jag ringde Angelica och hon kom och hon hade cider med sig och jag fick en hehe. Vid 21.00 så ringde Mathilda mig och jag mötte upp henne vid tågstationen. Vi alla gick tillbaka till killen och drack. Senare gick ju Mathilda hem.. eller nått. Jag sov sen över och dagen efter kom en taxi och körde mig hem. Vilade hela dagen självklart haha. Aja det var väl det, har tråkigt så därför jag tänkte uppdatera haha. 
 
Puss då
 
Bild från annasondell☆
Bild från annasondell☆
Bild från annasondell☆
Bild från annasondell☆
Bild från annasondell☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback