Partaj fredag

Hejsan bloggen!

Igår så drack jag med Mathilda för det har blivit problem med annat som jag inte vill ta upp men Mathilda finns där för mig och hon är helt fantastisk. Tänkte uppdatera vad som hände igår:

Mathilda kom någon tid kommer inte ihåg vilken tid haha. Vi två fixade oss och sen drog vi ner på stan. Vi käkade, Mathilda köpte lite saker och sen drog vi till systemet och köpte dricka. Vi gick sedan runt och letade efter shotglas haha men vi hittade tillslut. När vi kom hem så började vi dricka, satt på musik och spelade festspel. Vid 22.00 stack hon. Vi hade skit roligt, har saknat den tjejen! På fredag så ska hon flytta in till sin egna lägenhet och då blir det nog fest. 

Men nu ska jag göra annat och ska snart göra paj med mamma, hehe.

Puss!

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback