Om sista april 2018

Hejsan bloggen!
 
Tänkte skriva vad som hände på sista april 2018 asså detta året.
 
Jag skulle ta ettan bussen till stan vid 12-13 kommer inte exakt ihåg när och var jävligt trött. Men kom på att bussen ettan gick inte som vanligt eftersom det var Valborg så hade missat bussen. När jag då var på stan så tog jag tvåan bussen till Sätra för skulle träffa Saga. När jag var i Sätra så gick jag och Saga till affären och köpte muggar, Sprite och tuggummi. Vi chillade, ja ni kanske vet som många göra på sista april :) Sen tog vi det lugnt och jag fick ont i huvudet så jag vilade ett tag. Jag och Saga träffade sen en tjej och vi tre stack till ett ställe och chillade, asså hade det gött, haha. Men jag fick ont i huvudet igen och var jätte hungrig så Saga sa att skulle dra hem om jag var hungrig, så jag gjorde det. Jag trodde dock att tolvan bussen gick i Sätra men det gjorde den inte så när bussen kom så frågade jag om den gick till stan men det var bussen på andra sidan som gjorde det och jag såg då att bussen kom så jag sprang till andra sidan och hann tur bussen. När jag kom till stan så gick jag till ettans busshållsplats men såg att bussen kom om tolv minuter så det var lite drygt. Träffa på två personer. Men såg att tolvan bussen kom och den går också till där jag bor så tog den men när jag satte mig på den så såg jag att ettan bussen kom men orkade inte att hoppa av och gå på den. Så när jag kom hem så gjorde mamma mat åt mig och det var så gott och var riktigt trött men dagen var riktigt rolig!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback