Gårdagen

Hejsan bloggen!
 
Igår hände en sak som inte skulle hända, jag och kompisar skulle umgås och ha roligt men en kompis ska vara där för en och aldrig vara dum men så är det tydligen inte, vill inte skriva om kompisen för det är mellan oss. Men jag blev arg, väldigt arg och kasta sönder ett glas i marken och kastade sönder mina solglasögon i marken med och när jag kom hem så skrek jag, kasta saker och slog på saker så mamma ringde till någon och berättade att jag hade Bipolär och hon var rädd att jag skulle skada mig eller henne så efter stund så kom två poliser men jag stängde dörren på dem men dem kom in och snacka och sen åkte jag och mamma med polisen till psyk så jag fick snacka med två doktorer. Efter köpte mamma mat på Sibylla och pappa hämta upp oss och skjutsade oss till mamma och när jag börde äta maten i mitt rum medans jag kollade på tv så började jag grina så ringde två killar för att prata för killar tar det på ett annat sätt, alltså ni måste erkänna att det är så enkelt att umgås med killar! Men mamma håller på med ägg macka till mig så jag skriver sen.
 
Puss alla!
 
 
Tur att jag har denna underbara tjej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback