16 APRIL♡

Hejsan bloggen!
 
Det var ett tag sen jag bloggade, för flera års sen bloggade jag typ varje dag, måste bli sociala med er. Ska bli duktig, I promise. Jag kan skriva vad som har hänt.
 
Jag har ätit påskmat med min mamma, styvpappa, styvbror och min kontaktperson. Min kontaktperson är underbar, vi brukar mest äta tillsammans för jag gillar att äta, haha.
Igår kom Nikki till mig och hon hade köpt kebeb med pommes till oss som vi åt och kollade på en skräckfilm. Vi åt också upp en hel låda After Eight.
Idag är jag jätte trött och åt pizza idag, idag fyller min styvbror år också, grattis till han.
Imorgon ska jag, mamma, min styvpappa och min styvbror äta på Buddy's på stan.
 
Jag kommer nog blogga på min mobil också.
 
Puss!
 
Jag fick en Boston Red Sox kepa från min pappa
i födelsedagspresent. Dylan Klebold har en lika!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback