Zero Day

Jag kommer ihåg hur mycket jag kollade på denna film som heter Zero Day för flera år sedan. Men det var då tiden man laddade ner filmer från Piratebay (stavas?). Nu kollar man mest på Netflix och Viaplay. Men filmen finns inte på dem utan på Youtube. Ska kolla på den någon dag för kommer ihåg när jag kollade på den. Den är baserad på Columbine High School Shooting som hände i Littleton, Denver, Colorado 1999 av Eric Harris och Dylan Klebold. Kolla på den om ni vill, för jag ska. Aja.
 
Andre Kriegman (heter han i filmen).             Cal Gabriel (heter han i filmen).
Han spelar Eric Harris.                                     Han spelar Dylan Klebold.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback