19 FEBRUARI♡

Hejsan bloggen!
 
Det är fredag, yey! Tänkte uppdatera gårdagen:
 
Mamma väckte mig och jag fixade mig och vi två tog bussen till Vablo Köpcentrum vid 13.00 - tiden. Först gick vi in på Cubus och där köpte jag en ljus beige topp, ett par mörkare beige tights och en concealer. Efter det gick jag in på The Body Shop och där köpte jag tre saker men man behövde bara betala för två, det var rea kan man säga. Jag köpte en bodybutter, en body mist och en hand rengörande gel och alla luktade pink grapefruit. Dem luktar jätte gott! Efter det åt jag och mamma på Sibylla. Efter det kollade vi runt. Jag köpte två Extra tuggummi på Apoteket. Vi gick sedan till Coop och handlade ingredienser till tre maträtter vi ska äta, jag valde ut dem! Men vi ska inte äta dem tre på samma gång, men det fattade ni kanske. Den första ska vi äta idag! Jag köpte också smörgårdstårta, det gör jag alltid när jag och mamma är på Valbo Köpcentrum. Efter det åkte vi hem!
Jag har redan ätit upp smörgårdstårtan, men den är jätte god!
Jag skriver senare!
 
Puss!
 
 
 
Topp från Cubus - 149 kr.
 
Tights från Cubus - 199 kr.
 
 Concealer från Cubus - 75 kr.
 
Body butter från The Body Shop - 185 kr.
 
Body mist från The Body Shop - 125 kr.
 
Hand rengörande gel från The Body Shop - 55 kr.
 
Men det var som sagt tre men betala för två.
 
Man fick köpa två Extra tuggummi för något pris men kommer inte ihåg, men mums!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback