12 FEBRUARI♡

Hejsan bloggen!
 
Det är fredag, jippi! Dagarna går så fort och imorgon ska jag träffa älsklings Saga. Jag har saknat henne så himla mycket! Ni ska bara veta vad för minnen vi två har haft, haha!
 
Men tänkte uppdatera vad som hände igår:
 
Jag vaknade på morgonen och efter ett tag så kom mamma in på mitt rum och sa att hon skulle till affären och då frågade jag om hon kunde köpa en färdigmacka åt mig om det fanns och det kunde min snälla mamma göra. Efter ett tag gick jag till datan ute i vardagsrummet och bloggade. Lite senare kom mamma hem och hon hade en färdigmacka med kycklingröra i till mig och en Festis i liten flaska. Jag åt färdigmackan och drack Festis medans jag kollade på Family Guy. Restan av dagen ägnade jag mig med: musik, Family Guy, Vänner, m.m. När jag lade mig för jag skulle sova så läste jag första boken av Elsas Mode. Den är jätte bra!
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske ta det lugnt och ha fredagsmys!
 
Puss!
 
Den här dagen med Saga var hur bra som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback