When you smile, I smile

Hejsan bloggen!

Är små trött men ska vara uppe ett tag till plus att jag måste ta en cigg... Men tänkte uppdatera dagen.

Jag vaknade runt 12.00 kanske? Fick ÄNTLIGEN sova ut! Mamma gjorde frukost till mig och Norton kom då. Jag åt frukosten medan Norton gick och mötte andra. Lite senare kom han tillbaka med Sebbe, Viktor och Krille. Vi rökte och gjorde sanning eller konsekvensk. Krille gick och lite senare gick Sebbe med. Jag, Norton och Viktor gick hem till Kasper men efter ett litet tag följde Norton med mig hem till mig och Felix för vi träffade på Felix och Krille. Jag åt och sen kom Viktor. Jag, Norton, Felix och Viktor gick ut och träffade kompisar. Sebbe ringde mig så han och Adam kom en stund. När dem hade gått så gick jag, Norton, Blozzom, Angelica, Samuel, Adde och Krille till kompis gungan och killarna gungade mig och Blozzom i kompis gungan. Vi låg ner i den eftersom den är stor och dem gjorde en JÄTTE hög fart så vi nästan flög ur! Sen så var jag med Blozzom, Angelica, Norton, Felix, Viktor och Samuel och hade roligt! Senare var Blozzom tvungen att gå hem så jag och Angelica gick ut med Blozzoms två hundar tillsammans med Blozzom självklart! När Blozzom gick hem så gjorde jag, Angelica, Norton, Felix och Samuel sanning eller konsekvensk. Men Samuels buss kom så jag, Angelica, Norton och Felix fortsatte med sanning eller konsekvensk. Vid 21.30 gick alla hem och jag träffade på Albin och snackade med han. När jag kom hem så snackade jag med Blozzom (i mobilen) tills min mat var klar. När jag hade ätit upp så gick jag till mitt rum och jag är kvar här och lyssnar på musik och skriver i min blogg!
Imorgon ska jag träffa kompisar, hihi. Vi hörs!

Puss!



Jag och Blozzom, älskar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback