I did'nt change, I grew up.

Hejsan bloggen!

Jag MÅSTE börja med att jag köpte en jätte snygg jacka på Cubus idag eller egentligen igår för klockan är över 00.00. Men min nya jacka är så underbar! Jag köpte den på Valbo när jag och mamma var där. Tänke uppdatera dagen.

Jag vaknade tidigt för att min kattunge ville leka och gosa med mig, åh, vad jag älskar henne! Jag blev jätte hungrig så min mage kurrade, jag gjorde då en banan macka och drack iste till. Jag kollade på Baby Daddy medans. Har ni sett den serien? Om ni inte har det så har ni missat något för den serien är så rolig! Det finns säsong 1 och 2 på Viaplay. Senare fixade jag mig och jag åkte sen till Valbo med mamma. Jag köpte jackan på Cubus, lite saker på Ikea och katt leksaker. När vi kom hem så kollade jag på Baby Daddy och Awkward. Lite senare plingade det på dörren och det var Jakob och Sebbe. Jag följde med dem och träffade andra. Mot kvällen så cyklade vi (jag, Sebbe och Blozzom) till Kvantum eller Blozzom skjutsade mig. Dem köpte godis och läsk m.m och Blozzom bjöd på choklad, snäll! Sen åkte vi tillbaka och umgåste med andra. Nära 23.00 gick jag hem och åt smörgåstårta och drack iste till. Nu är jag jätte trött och vill sova! Jag uppdaterar imorgon hoppas jag!

Puss & godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback