Follow your dreams, they know the way

Hejsan bloggen!

Förlåt för inte sådan bra uppdatering... Men har som sagt varit upptagen med mina älskade kompisar! Så ska uppdatera "dagen" för klockan är över 00.00. 

Jag vaknade vid kanske 11.00 och mamma gjorde frukost till mig. Efter tag kom Sebbe och han är lite kort så jag: "vem är det?" Och mamma "någon liten kille". HAHA! Nä Lill Sebbe <3 men i alla fall så åkte mamma till Kvantum så jag och Sebbe gick ut och bara gick runt och snackade. När min mamma kom hem så gick jag och Sebbe hem till mig så jag kunde äta. Sebbe målade mina naglar och det blev inte bara lite utanför. Hihi. Sen träffade vi Kasper och vi pratade m.m. Sen ville Kasper hämta något så jag och Kasper tog bussen dit och Sebbe cyklade dit men vi hittade den inte så åkte tillbaka och Sebbe cyklade tillbaka. Då såg träffade jag Angelica, Viktor, Martin och Krille. Vi gjorde inte så mycket. Jag träffade Blozzom en stund för sen gick hon hem. Mot kvällen gick jag, Angelica, Sebbe, Kasper och Jacob bort och körde sanning eller konka. Det hände och hördes lite konstiga saker, hehe. Joel kom en stund med. Vi var bara och hade roligt. Samuel kom sen och vi följde Angelica till busshållsplatsen där bussen hon ska ta. När hon hoppade på den så gick jag, Sebbe, Kasper och Samuel hem till mig och jag var så snäll så jag bjöd Sebbe och Samuel på mackor och mjölk men min kattunge Smulan kom så slickade hon mjölken i Sebbes glas, haha! Bebis<3 när killarna gick så gjorde mamma en ostsnizel till mig och när jag hade ätit upp den så gick jag till rum och jag sitter kvar i sängen. Ska ut till balkongen och ta en cigg och sen lägga mig för jag är trött! Imorgon ska jag och mamma till min styvpappa alltså hennes man för att han fyller år och vi ska äta smörgårdstårta! GOTT! Och sen ska jag och pappa äta på Burger King.
Vi hörs kanske imorgon!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback