You were born to be real not to be perfect

Hejsan bloggen!

Ska snart ut och röka men ska uppdatera dagen först!

Jag vaknade vid någon tid, hehe. Jag åt frukost och låg i sängen och kollade runt i mobilen. Sebbe och Adam kom plötsligt. Vi pratade och annat. Sen ringde Norton och han och Viktor kom. Sebbe och Adam cyklade iväg. Viktor åkte bort med hans kompis Hampus. Jag och Norton mötte Kasper och snackade m.m. Angelica kom och vi snackade mer då, haha. Blozzom ringde så jag följde med henne ut med hennes två hundar. När jag och Blozzom gick till dem andra så gjorde vi alla lite saker och pratade. Blozzom gjorde en sak som gjorde att Kasper blev jätte generad, haha! Sen kom Sebbe och jag, Sebbe, Blozzom, Angelica, Norton och Kasper gick till kompis gungan. Jag och Blozzom fick en jätte hög fart så vi flög upp, roligt kan jag erkänna, haha! Felix kom sen så då gungade han och Sebbe mig och Norton, haha! Sebbe lade sig ner på oss så min mage trycktes ner, hehe. Sen hoppa Blozzom på så jag, Norton och Blozzom flög upp, haha! Sebbe lade sig på oss igen, haha! Sen hoppa vi av gungan och gjorde sanning eller konsekvens. När vi hade gjort det ett tag så följde jag, Norton, Felix, Sebbe och Angelica Blozzom hem så hon inte behövde gå hem själv i mörkret, vi är så snälla! Kasper hade åkt hem. När Blozzom kom hem så cyklade/gick jag, Angelica, Sebbe, Norton och Felix iväg och Angelica bjöd oss på godis, hon är gullig! Vi pratade och gjorde roliga saker tills 21.30 då jag gick hem eller fick rida på Nortons rygg, hehe. När jag kom hem fixade mamma kvällsfika åt mig och nu lyssnar jag på musik och skriver i bloggen, hehe. Imorgon kommer min storasyster Malin med hennes pojkvän Johan! Dem ska sova hos pappa från imorgon till lördag och hos mig och mamma från lördag till söndag. Mys helg!

Puss!


Jag och älsklings Blozzom i
gungan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback