I never changed, I just learned

Hejsan bloggen!

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men nu tänker jag vara snäll och uppdatera!

Igår:

Jag vaknade vid någon tid och åt frukost. Jag gjorde inget speciellt men lite senare kom Sebbe och vi träffades och var hemma hos mig. Jakob kom senare tills mot ungefär 18.30 då gick jag ut och väntade på Malin (mina storasyster). Jag, Sebbe och Jakob träffade på Viktor, Krille, Norton och Blozzom (tror det var alla). Vi alla snackade men efter en stund så gick alla förutom Norton till Blozzom. Efter en liten stund kom Malin, hennes pojkvän och pappa. Vi träffade på pappas flickvän (också min och Malins styvmamma) på Sabai, som är en thai resturange. Vi åt och jag blev mätt på en gång, haha! När vi hade ätit klart så körde dem hem mig och då träffade jag Blozzom, Norton, Sebbe, Viktor och Felix. Jag och Blozzom skrattade åt en sak så vi föll ner på golvet, haha! Men när jag kom hem lyssnade jag på musik och sen lade jag mig och sov!

Idag:

Jag vaknade någon tid och åt frukost. Sen gjorde jag inget speciellt tills Sebbe och Adam kom men jag snackade bara lite med dem. Jag gick hem och mamma gjorde bacon åt mig. Nu väntar jag på Malin för hon ska sova över idag men bara en natt... Vi kommer iallafall ha det roligt och mysigt!

Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback