28 DECEMBER ♡

Hejsan bloggen!
 
Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men det har varit jul m.m.
Men kan ju skriva vad som hände igår.
 
Saga och hennes mamma hämtade upp mig och vi åkte till Valbo Köpcentrum. Jag och Saga ska fira nyår tillsammans, kommer bli så roligt att fira in ett nytt år med min bästa kompis!
Vi köpte lösögonfransar till nyår på H&M och när vi stod i kön till kassan så stod en kvinna med hennes familj före oss och hon skulle lämna in jätte många kläder och köpa jätte många kläder så vi stod där i kanske mer än en halv timme! Vi blev så hungrig så jag och Saga gick och åt. Jag åt hamburgare på Sibylla och Saga åt Sushi. Det ligger bredvid varandra som tur. Vi blev jätte mätta, i alla fall jag! Saga och hennes mamma kollade efter ramar och senare letade jag och Saga efter nyårs skor men dem vi tänkte köpa fanns inte i Sagas storlek och vi hittade inga andra... Men vi hittar väl andra sen! Sen skjutsade Sagas mamma Saga och mig till Sagas pappa. Vi var där en stund. Saga och hennes pappa skjutsade hem mig sen. Ja, det var en bra dag!
 
Jag ska skriva mer nu och jag ska skriva om mina julklappar i ett annat inlägg senare.
 
Puss!
 
Kan inte beskriva min kärlek till min bästa kompis Saga!
Det är Saga med kepan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback