16 DECEMBER ♡

Hejsan bloggen!
 
Idag har jag inte gjort så mycket, ska till Valbo på fredag så vill ha ork.
Jag får pengar då så vi hade inte så mycket pålägg idag så mamma gick
till affären och köpte en färdigmacka och Festis åt mig, min mamma är så snäll!
Senare, kanske två timmar sedan så köpte mamma pizza åt mig.
Tutti Frutti utan ananas! Och en pizzasallad och två bearnaisesås!
Ska kanske kolla på en film sen eller en serie och äta mer pizza, hihi.
Men nu ska jag sluta skriva men skriver lite annat senare!
 
Puss!
 
selena gomez, strong, and same old love-bild
Jag gillar verkligen Selena Gomez. Inte bara för hennes underbara utseende
utan också för att hon verkar vara en sådan snäll och positiv tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback