You're gone and I got to stay

Hejsan bloggen!
 
Idag regnade det, usch gillar inte regn...
 
När Angelica hade slutat idag så mötte jag henne och vi gick hem till henne för hon var tvungen att fixa saker sen gick vi hem till mig och åt. När vi hade ätit klart så gick vi in på mitt rum och låg i min säng och kollade på film på min mammas surfplatta. När filmen var slut fixade vi oss och Angelica satte på lucia låtar, lol. Sen träffade vi Nikki-Lee. Jag halkade på någon träbit så Nikki-Lee bröt ut i skratt... Samma när hon sköt en pingis boll på mitt huvud. Hur lyckas hon med det?! Vi tre satt i tv rummet och gjorde en sak på min mobil som gjorde att vi skrattade så vi kunde knappt andas ett tag! Vi var inne på toaletten och pratade. Sen följde jag och Angelica Nikki-Lee en bit när hon skulle cykla hem. När jag kom hem senare så var mina strumpor jätte blöta så mamma gav mig ett par tjocka och mjuka strumpor! Hon gjorde två mackor till mig med oboy, mums! Jag ska nog sova strax. Imorgon är det fredag och då ska jag och Angelica vara med varandra och Nikki-Lee är med också tror jag!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback