Kväll och trött.

Hejsan bloggen!

Nu är det kväll och jag är trött! Men tänkte uppdatera vad som har hänt idag!

Jag vaknade och såg att Angelica hade ringt så jag ringde henne och vi pratade lite. Mamma åkte ner till stan för att fixa något och hon köpte McDonalds till mig! YUM! När jag hade nästan ätit upp det så kom Angelica. Jag fixade mig och vi gick hem till Angelica och fixade grejer och åt lite. Sen när vi skulle tillbaks till mig så såg vi Nikki-Lee så vi tre gick hem till mig. Jag fixade till mig lite till. Sen gick vi och träffade kompisar. Jag, Angelica och Nikki-Lee spelade pingis och skrattade hela tiden som vanligt... Vi gjorde andra saker och vi åt mackor och drack saft till. Sen gick vi hem till Angelica för att hon skulle äta. Vi var där ett tag också innan vi gick ut. Vi gjorde inte så mycket så jag och Angelica följde Nikki-Lee lite för hon skulle hem. Sen gick vi hem. När jag kom hem så fick jag kvällsfika av mamma. 
Imorgon ska Angelica ha gymnastik träning så jag ska träffa Nikki-Lee.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback