Helgen

Hejsan bloggen!
 
Lite små tråkig rubrik... Men aja, bättre än inget!
Just nu är jag med Emilia hemma hos mig. Hon ska sova över idag, jippi! Och jag längtar så mycket tills nästa helg för då ska jag sova över hos Emilia HELA helgen. Det kommer bli vilt kan jag lova!
 
Men kan skriva vad som har hänt idag. Emilia ringde mig vid 15.00 då hon slutade praoa (stavas?).  Jag låg och sov så hon väckte mig, haha. Men jag vaknade vid 06.00! Inte konstigt att jag somnade om! Självklart så lade min mobil av när jag bara hann säga "Hej" till Emilia... Men tur så kunde jag ladda den! Jag ringde upp Emilia och  pratade. Hon kom sen till mig med en stor påse plockgodis, en chips påse och en  Dr. Pepper läsk (stor). Så vi kunde ha det till ikväll när vi ska kolla på film. Sen kom min mamma hem och då började jag och Emilia bete oss väldigt konstigt. Jag skulle bära henne men det gick inte så bra så jag ramlade... Vi skrattade massor. Senare var vi på stan med Angelica och Rasmus. Vi var inte på stan så  länge. Jag och Emilia åkte hem till mig och åt mat med mamma. Sen gick jag och Emilia och hade kul. Nu så sitter vi i mitt rum och ska snart kolla på film med Emilia. Vi kommer ha det så mysigt. Vi ska ha dipp till chipsen,omg så gott!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback