Funky Vodka

Hejsan bloggen!
 

Jag ligger i min säng och bloggar med min mammas surfplatta och har ingen aning varför jag valde att skriva Funky Vodka som rubrik... Idag har jag varit med Angelica och Nikki-Lee. Jag och Nikki-Lee följde med till Angelicas gymnastik träning. Vi kunde plötsligt bryta ihop av skratt för ingenting när Angelica hade träning. Det är jag det! Efter träningen så åkte vi hem till Angelica så hon kunde byta om innan vi gick ut. Vi spelade pingis senare och Angelica stoppade den man slår pingisbollen med mellan benen och försökte skjuta men det gick inte så bra så jag och Nikki-Lee skrattade att det kändes som jag skulle spy! Vi gjorde en del saker men såklart var det roliga saker! Imorgon ska vi nog vara. Får jag hoppas! Men jag ska ta och sova snart!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback