Godnatt & vi ses imorgon!

Hejsan bloggen!

Nu ska jag sova, jag är jätte trött! Idag var Karita och hennes dotter här för vi firade henne! Tror hon har fyllt 6 år? Jätte gullig! Hon heter Nova, fint namn va? Av min mamma fick hon en hjärtkudde. Ni vet sådan röd med armar? Nova hade önskat sig sådan. Av mig fick hon en Hello Kitty låda. Hon kan ha godis eller andra saker i. Hon fick också en Hello Kitty tröja av mig. Den var så söt, speciellt på Nova! Jag och Nova åt upp alla kakor, haha. Sen gick dem hem. Sedan dess har jag chillat. Mamma köpte en jätte god grillad kyckling och potatissallad! MUMS! Imorgon spelar Bayern München mot Mainz. ROLIGT. Men NU så säger jag godnatt för den sista gången idag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback