Godnatt alla där!

Hejsan bloggen!

Jag ska nog sova nu, kanske läser lite innan jag ska sova. Jag är så himla trött! Jag var uppe sent igår för jag var så hyper eftersom Bayern München vann Bundesliga!!!!! Men har varit med Blozzom idag! Hon ringde mig vid 15:00 när jag kollade på Family Guy. Hon ringde mig medan hon cyklade från skolan. Hon kom hem till sig och hon var tvungen att bädda hennes säng. Jag gick till henne efter. Jag tog med mig Toffifee och M&M. Jag och Blozzom vräkte i oss godiset. Haha... Jag och Blozzom hade en M&M tävling. Vi skulle träffa munnen med M&M. Efter M&M tävlingen så var Blozzoms säng full av choklad, haha! Hon blev lite sur... Men Blozzom höll på att prata hela tiden under M&M tävlingen! Hon: "En Non Stop Hööööö". HAHAHAHA! Gud vad galna vi var! Vi gick också ut med Blozzoms hund. Efter det gick jag hem och åt mat medan jag kollade på Family Guy. Sen har jag bara tagit det lugnt! Imorgon ska mamma på något möte på stan så hon ska köpa hem McDonalds åt mig! Jag vill självklart ha en Big Mac & Co. Den är så himla god!
Men nu ska jag sova! Kanske läsa? Kanske, kanske inte!
Ni får en bra sömn hoppas jag!

Puss!

            Vi vräkte i oss av detta!

                    Haha våra ögon! Ödlor.

                    Snacket innan M&M -
                    tävlingen! Kom ej på
                    vilken som vann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback