Said all I want for you is to see you tomorrow

Hejsan bloggen!
 
Det var ett tag sedan jag bloggade, det är som att jag inte ens har en blogg längre... Men jag ska fan inte ge upp! Jugoslaver är födda att fighta. Nu i sommar ska jag blogga mycket för jag ska ha så jäva roligt! Dem fick sommarlov i förrgår. Tänkte skriva om förrgår och igår, det har inte hänt så mycket idag. Okej då börjar jag!
 
Iförrgår:
 
Jag vaknade upp vid 09.00 bredvid min storasyster Malin. Hon hade varit där i en dag, alltså hon sov över en natt. Jag och Malin åt frukost och kollade på Family Guy. Åh, vad jag älskar Family Guy! Stewie är favoriten! Lite senare åkte jag och Malin till Valbo Köpcentrum. Jag köpte ett linne på Bikbok. När jag provade den så satt den bra men den var lite för stor upptill. Malin sa att det var L. Jävlar. Men den minsta storleken det fanns var XS. Den satt bra, kanske lite för liten, men helt okej! Jag köpte ett läppstift på H&M. Färgen såg jätte snygg ut när man kollade på den. Men när jag hade köpt läppstiftet och provade den hemma så blev mina läppar ljus nude. Det såg ut som jag hade satt concealer på mina läppar... Alltså seriöst, fyfan. Den gick av senare, bra kvalité... Jag träffade på Blozzom och vi pratade men jag gick hem för att Malin skulle åka hem om någon timme. När hon hade åkt hem så kändes det så tomt, men jag träffade Felicia. Vi gick till kompis gungan, men vi hade så tråkigt. Vi ville till Hamnen och bada men det var inge sol men det var jävligt varmt! När vi gick hem till gården träffade vi på Donja, hon är ju för söt! Sedan kom Shirin och Leo och vi fyra gick till affären. Jag köpte snopp glassen till mig och Felicia. Vadå? Man kallar ju den så, eller kuk glass, haha! Nä, jag säger snopp glass... Jag och Felicia gick hem till mig och kollade på film. Felicia åt choklad och jag åt mat men vi tappade matlusten när dem hade sex på filmen... Efter filmen så gick Felicia hem och åt. När hon hade ätit klart så hämtade jag henne och vi tog ut hennes basketboll och hon tog med plast band som man inte kan ta loss sen om ni förstår? Hon tog fast våra händer i varandra... DRYGT! Men hon kunde få upp dem på ett sätt, coolt. Senare på kvällen träffade vi på Michelle. Hon badade i hennes pool men Emma och hennes lillasyster. Vi hoppade in och det blev helt villt... Wow. Men sen gick jag hem och tog en varm lång dusch! Mamma fixade fika åt mig och jag lade mig senare. Rolig dag kan man säga!
 
Igår:
 
Jag vaknade upp att Shirin kom men mamma sa att jag sov. Jag åt frukost och gick ut sen för att träffa Shirin. Vi badade med Michelle, Yasmine och Michelles lillasyster. Det var ganska kallt i poolen. Så efter någon timme så gick vi alla fem och badade i Michelles badkar, haha! Trångt kan man säga... Efter det så gick vi hem till mig, men Shirin och Yasmine var hungriga så dem gick hem och Michelle ville ut men jag var så jävla trött så hon gick ut ensam. Jag fick ont i huvudet och blev tröttare och tröttare. Mamma tyckte så synd om mig så hon gick och köpte chips med dipp och en Pepsi Max till mig. Brasilien spelade mot Kroatien i första VM matchen. Brasilien vann med 3-1, buhu. Men dem gjorde självmål HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHA! Åh, gud vad jag skrattade... Jag var ju så trött innan matchen så efter matchen då jag var så full igång så kunde jag ju självklart inte sova senare... Men idag spelar Holland mot Spanien. Kom igen Arjen Robben och spöa Spanien! Kick thier ASS! Den 16:nde juni spelar Tyskland deras första match i VM! De spelar mot Portugal. Spöa Cristiano Ronaldo tyskar! Marco Reus kan inte spela i VM för en led i hans fot gick av i en vänskapsmatch. FAN! Men ska bli roligt i VM. Mamma köpte en tidning om VM i den och det var en fotbolls expert som sa att Tyskland skulle vinna VM! Yeah baby! Och det är många som säger att det kommer vara Brasilien och Tyskland i VM final! Det skulle vara så otroligt underbart och mer underbart om dem vann. Ni vet inte hur mycket jag har väntat på det.. Jag vill att min dröm ska gå i uppfyllelse!
 
Om sex dagar ska jag, pappa och Ylva (min styvmamma) åka till våran sommarstuga och fira midsommar med min farfar och hans flickvän Alva. Malin kunde inte följa med... Men jag älskar att vara i våran sommarstuga. Hoppas det är bra väder så jag kan bada och sola!
 
Puss!
 
 

Fotbollen igår!
 
Yeah!
 
Mitt nya linne!
 
Igår fyllde min storasyster Malin 23 år! Visst är vi gulliga hihi?
 
Vi grattade henne i förskott!
 
Jag fixade hennes hår, hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback