I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone

Hejsan bloggen!
 
Har inte skrivit på några dagar, oooops.... Men jag har varit med Michelle. Jag sov över hos henne och badade i hennes pool. Vi var hemma hos henne och väntade tills hennes pool var full med vatten. När den var full så sa hennes mamma att vattnet kunde vara för varmt. Men vi trodde att det nog inte var så varmt. Men när jag och Michelle såg hur det kom ut ånga så då blev vi lite fundersamma... Och när vi klev i så kändes det som att vi skulle stekas till bacon! Vi skrek och hennes lillasyster grinade för det var så varmt, aw stackaren! Men tillslut blev det skönare och vi spelade Volleyboll! Vi badade tills det blev mörkt ute. Men när vi hade badat klart så gick vi hem till mig och hämtade saker eftersom jag skulle sova över hos henne. När vi kom hem till henne så åt vi godis i hennes rum. Vi blev hungriga så vi tog risgrynsgröt, men den var äcklig, blä. Jag kom ju på idag att man ska värma det, haha! Vi somnade vid 00.00. På morgonen när jag vaknade så satt Michelle i soffan och kollade på "Sommarlov". Vi åt frukost och tog ett dopp i poolen men det var ganska kallt, usch... Men det blev varmare tillslut. Vi gick upp senare och åt kyckling. När vi hoppade in i poolen igen så kom Emma med. Michelles lillasyster och kusin badade också. Men Emma gick hem senare. Jag och Michelle frös jätte mycket så vi tog ett varmt bad i hennes badkar, det var så skönt! Mamma kom lite senare, jag gick hem och jag ska bara vila och ta det lugnt tills onsdag. Jag och mamma ska köpa en ny bikini åt mig! På torsdag så ska jag till sommarstugan och fira midsommar. Jag ska fira med pappa, styvmamma, farbror, farfar och min farfars flickvän. Malin min stora syster kunde ju inte följa med, buhu! Men det ska bli så himla roligt, yey! Midsommar är min favorit årstid!
 
Puss!
 
 
Vi åt massor av godis!
 
Mys med kex!
 
 Michelles underbara pool!
 
Min och Michelles underbara idé att sätta hennes lillasysters rutchkana i poolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback