Kan inte beskriva lyckan!

Hejsan bloggen!
 
Jag har inte bloggat på JÄTTE länge! Men det har ju varit VM. ÄLSKAR FOTBOLL! Ni kanske undrar varför jag skrev "Kan inte beskriva lyckan" som rubrik? Vissa kan nog. Men ni som inte vet... TYSKLAND VANN VM! DEM ÄR VÄRLDSMÄSTARE! Detta VM har varit det bästa VM någonsin! Inte bara för att Tyskland vann VM utan för andra saker! Spanien kom inte ens ut ur deras grupp, Tyskland vann över Brasilien med 1-7!!!!! ÅH! Finalen var så stressig! Men när det var sju minuter kvar av matchen så gjorde Mario Götze mål! OMG! Jag grät så mycket när dem vann! Vet ni hur länge jag har väntat på detta?! LÄNGE! OTROLIGT! Dem bästa lagen var inte alls bra, förutom Tyskland... DEM ÄGDE! När jag såg dem ta upp pokalen så grät jag så mycket att jag skakade och kunde inte sova! DENNA SOMMAR ÄGER!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback