YEAH BAYERN MÜNCHEN

Hejsan bloggen!
 
Bayern München vann igår mot Borussia Mönchengladbach. Jag skrev Borussia Dortmund i ett tidigare inlägg. Men då såg jag bara Borussia så jag trodde det var dem. Först gjorde Mario Götze mål och sen Thomas Müller på straff! Mina älsklingar! Kan inte beskriva min kärlek och glädje till Bayern München! När jag ser dem så skakar jag seriöst. Undra hur jag skulle reagera när jag såg dem i verkligheten, skulle inte se vackert ut...
Mario Mandzukic var petad igår... Alltså inte för laget utan matchen för han hade inte tränat bra... Min putte! Och snart kommer Mario Mandzukic tröjan som mamma har betalat!
 
Har jag skrivit att Arjen Robben har fyllt år? Men han fyllde för två dagar sedan. Den 23 januari. 30 år blev han! KUNGEN! Vi har så tur att vi har killen! Jag kommer aldrig glömma när han avgjorde matchen. Finalen i Champions League 2013 mot Borussia Dortmund! AAAAHHHH!
 
Puss!
 
 
                                    Mario Götze 0-1 & Thomas Müller 0-2
 
 
Arjen Robben 30 år den 23 januari!
23. Januar gefüllt König 30 Jahre!
 
Toni Kroos fyllde 24 den 4 januari!
4. Januar gefüllt andere König 24 Jahre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback