SVAR

Det var en anonym som skrev och frågade om jag vill bli modell. Svar:
 
Jag ville bli för några år sedan. Men det verkar inte så roligt som det är. Tjejer
tror att vara modell får man åka runt i världens och fotograferas och få gå in
gratis på party klubbar. Men modellar får inte äta onyttigt. Hur skulle man
överleva utan choklad?!  Jag har hört att Victoria's Secret änglarna inte får
äta något alls på flera dagar innan deras show! Bara protein drinkar. Träna
VARJE dag! Gud... Jag hörde att Adriana Lima inte äter flera dagar innan showen...
Men nu har hon fött två barn och har en underbar kropp! Miranda Kerr har slutat
Victoria's Secret för att öppna nå eget företag! Att fotograferas varje dag, tror
jag nog... Det är inte så roligt som man tror det är. Tänk att flyga till ett land och
fotograferas och sen åka hem. Stressigt! Så nej. Vill inte bli modell.
 
Jag vill bli skådespelerska, designer och författarinna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback