OMG

Hejsan bloggen!
 

Hur bloggar jag egentligen? Inte bra i alla fall. Jag måste bli bättre...
 
Det som har hänt på sista tiden är en del. Champions League t.e.x.
Något jag har haft otur med är att min data fick virus och gick sönder...
Jag fick en ny data men den ramla ner på golvet och gick sönder...
VARFÖR?! Men jag har min bärbara. Så kollar på Swefilmer.com.
Det finns nästan ALLT! Alla säsonger av Vänner
 
Jag har handlat en massa kläder på Röda Korset. Ett linne kommer
ifrån Japan eller Kina. Linnet sitter jätte bra på mig. Egentligen gör
inte linnen det på mig...
 
Vi köpte Kina mat idag! Jag betalade för mitt självklart. Imorgon ska
vi äta pizza! Stefan och Sebbe är borta då. Sebbe ska till Söderhamn
idag och Stefan åker till Bollnäs imorgon.
 
Jag köpte ett litet bord med lådor i. Svårt att förklara hur man kan beskriva den.
Det andra bordet var så tung och klumpig!
 
Nu ska jag göra något annat! Men vet inte vad... Får komma på något!
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback