GO TYSKLAND!

Hejsan bloggen!
 

Igår kollade jag på Sverige Tyskland. Herregud vilken spännande match! Jag har ALDRIG varit så nervös. Jag seröst grät hela tiden även fast Tyskland gjorde mål! Sverige var nog bäst i första halvlek men i slutet av halvleken gjorde Mesut Özil mål och då kom kraften! Andra halvlek blev det FYRA mål av Tyskland. HAHA! Stackars Sverige. Jag kollade på målen på Youtube och det var massa som skrev att Tysklands mittfältare suger. Inse svennar att ni är bara avundsjuka för Tyskland är mycket bättre än er! Ni kanske inte ens går till VM 2014Tyskland förtjänar att vinna VM 2014. Dem har kämpat så fruktansvärt mycket!
 
 
 
 
 
Mål skyttarna:
 ⚽️
Mesut Özil & Mario Götze
 
No half measures | via Tumblr
Andre Schürrle
 
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback