It Ain't Me Baby

Hejsan bloggen!
 

Förlåt för att jag inte är så bra på att blogga... Jag som tyckte att jag var så duktig för några dagar sedan... Men har haft en period som tjejer har varje månad. Haha det lät fegt. Jag har slutat att äta godis och slutat att dricka julmust. Stolt över mig själv! Just nu lyssnar jag på The Turtles. Har börjat att lyssna på gammal musik. Speciellt Elvis Presley. Igår satt jag i min säng och sjöng Suspisious Minds i timmar! Jag kan den utantill. Eller har kunnit det sedan jag var tretton år. Jag var besatt av honom då! Åh, jag älskar Elvis Presley! Hon är genom tidernas bästa sångare! Han är den rikades döda kändis och han tjänar pengar än! Han måste vara stolt! Haha. Men pengarna går ju till hans dotter Lisa-Marie Presley. Dem är jätte lika varandra i utseende! 
 

Puss!
 
 
 
FÖLJ HAN PÅ SPOTIFY!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback