✿Sunny day✿

Hejsan bloggen!
 

Det har varit jätte fint väder idag!
 
Jag gick till gården för såg Alva där och träffa
på Yasmine och Shirin. Valencia höll på att
leka, gud så sööööt!
Hon skulle åka kana eller vad heter det?
Men Yasmine stod i vägen så när Valencia
åkte så ramla Yasmine och drog med mig.
Mitt hår blev helt sandigt HAHAHAHA!
 

Sen gick jag, Alva och Shirin till
affären. Shirin blev jätte arg för att hennes
Cola burkar blev tio kronor men blev inga pengar 
tillbaks, kommer inte ihåg... Men något sånt.
Efter gick vi till kiosken och jag köpte mjukglass
till mig, eller oss tydligen...
Vi åt glassen utanför kiosken, Alva åt med
hennes händer, yaaak!
Sen gick vi tillbaks till gården men Shirin
var tvungen att gå tillbaks till affären...
När vi gick till gården igen så kom jag
på att jag hade glömt min burk läsk vid
kiosken där vi satt... Så kuta dit!
När jag kom till gården igen. 
Så kom Jeanette! Snällaste vuxen!
Vi hade roligt.
 
Imorgon ska jag nog träffa dem igen!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback