Soliga dagen

Hejsan bloggen!
 

Idag har det varit en roligt dag!
 
Vaknade runt 08.00, -.-. Gick på toa, tog medicin, lyssnade på musik, tog en cigg, åt frukost m.m.
Sen vid kanske 15.00? Så såg jag Blozzom ute. Så jag gick till henne efter jag hade ätit.
Vi hade roligt, men vi var tvungna att vara ute, så vi gick till affären.
När vi kom från affären hoppade vi studsmatta och Blozzoms mosters hund attackerade oss
när vi hoppade. Alltså han var under mattan. LÄSKIGT TILL MAX!
Jag ramlade på Blozzom så hon bröt benet, haha. Eller hon bröt det inte, men ni fattar yao?
Sen gick vi till affären igen och köpte glass. Men när vi precis gick ut så gick min glass sönder...
När vi kom från affären så träffade jag på Yasmine, så jag gick och köpte ny glass.
Sen hoppade jag, Yasmine, Shirin och Leo på Leos studsmatta. Vi flög så vi ramlade på varandra.
Skrattade ihjäl oss nästan, HAHA!
Sen gick vi till lekparken. Där var Yohanna, Jeanette, Adrian, Valencia och Natalie.
Adrian åt myror, HAHAHAHA!
Sen gick jag, Jeanette, Adrian och Yasmine till affären. Jag köpte klubba och tuggummi, fett gott yao!
När jag kom hem så blev jag så sugen på glass, för var så arg att min glass gick sönder...
Så fick gratis glass av dem från affären! Jag får nästan alltid gratis där! Varför? För jag är så sexig.
 
Imorgon ska jag kanske vara med Blozzom eller någon annan!
Men ska ut och ta en cigg nu!
 
Puss!
 
Fett snygga hörlurar, not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback