Shut the fuck up when you talk to me 'fore I embarrass you.

Hejsan bloggen!
 

Sitter och lyssnar på ägig musik!
Idag har det varit en slö dag. Har så ont i ryggen... 
Och har världens mens verk...
 
Idag vaknade jag 07.20. AAAH!
Så låg i sängen till kanske 07.40?
Lyssnade på musik.
Gjorde frukost.
Kollade på datan.
Mamma och Stefan gick och köpte på
pizzerian. Blev en räksallad till mig!
Nu slappar jag som sagt!
Imorgon är det fredag! MYS!
 
Idag köpte mamma svarta jeans till
mig när hon och Stefan var på stan.
Snygga! Men tajta... Men då blir
dem snyggare än att dem är för
stora för benen så benen ser feta ut!
Nu ska jag sluta skriva.
Men skriver sen!
 
Puss!
 
Gud vad liten jag var! 13 kanske? Men söt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback