Länge sen!

Hejsan bloggen!

Det var länge sedan jag skrek om min vardag och vad jag har gjort!
Så tänkte skriva om roliga saker osm har hänt!
 
Jag, Elvria, Julia, Eudur (stavas) och någon annan kille, var i lekparken.
Sen kom Eudur ledsen för en kines jävel hade kastat en fotboll på hans öga...
Så jag skrek att han skulle sluta.
Julia: Thai jävel (peka finger)
Elvira: Haha.
Eudur: JA! (peka finger och kastade bollen på kinesen).
Och då började ena grina och: "PAPPA!".
Så vi sprang iväg i en jävla fart. Men ingen jävlas med oss.
Som Julia säger: "Om någon slår en så slå tillbaks!".
Härlig unge!
 
Julia skrek på utänning att hon skulle slå ner han HAHAHAHHAHAHAHHAHHA!
 
Igår bråkade Jag, Yasmine och Shirin med en som heter Josefine.
Shirin: "Fuck you, hora." HHAHAHAHAHAHAHA!
Yasmine: "Mucka inte med araber!". HAHHAHAHAHHA!
True shit.
Josefine: "Anna när du bråkade med min mamma förut så blev du rädd för henne och du började grina, haha".
Jag: "Ursäkta?".
Josefine: "Ja, du gick till ett träd och grinade".
Jag: "HAHAHA, varför skulle jag bli en rädd? Hon är finne, vi dödade en miljon av hennes land".
Josefine: "Du är rädd för henne i alla fall".
Jag: "Är jag?".
Josefine: "Ja?".
Jag: "Jaså? Ska jag bevisa det?".
Josefine: "Va?".
Jag: "Kom så kan jag bevisa det".
Josefine: "Vad menar du?".
Jag: "Vi går hem till dig så ska jag slå sönder hennes käft".
Josefine "...".
Jag: "Nä, dåså. Jävlas inte med tyskar".
Josefine: "Du är elak!".
Jag: "Jag är tysk, det är så vi är".
 
Ännu en ande historia HAHAHA! Men alltså till ni som inte tar detta seriöst, KOM hit. :)
 
För några dagar sedan så hörde jag något när jag satt i min säng.
Jag satte på ljudinspelning och hörde massa saker.
Skriver i ett annat inlägg vad jag sa och vilka svar jag fick.
 
Puss!
 
Ps: För några dagar innan matchen så fick jag kramp anfall... DOG nästan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback