✿I'm gonna make you feel all right to night✿

Hejsan bloggen!
 

Sorry för att jag inte skrev idag! Men har varit så trött!!
Jag somnade inte förens kanske vid 03.00 igår!
Grannarna höll på att skrika på ett läskigt sätt och blev
jätte rädd, haha!
Känner mig säkrare när Stefan sover i vardagsrummet 
men var ju och kollade på Bruce Springsteen!
Men han kom sen...
 
Vaknade över 13.00.
Mamma gjorde frukost åt mig! Macka med skinka och
varm choklad, mums! Till lunch/middag åt jag kina mat
som blev kvar sedan igår, GOTT!
 
Älskar Gomez fortfarande, så snyygg! 
Men gillar Thomas Müller nu också!
Och han är född 1989, så inte så äldre än mig ;) HAHA!
 
 
Puss!
 
Haha skön grabb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback