✿I Believe In A Thing Called Love✿

Hejsan bloggen!
 

Förlåt för dålig uppdatering!
Men har haft så himla roligt!!
 
GISSA VAD?!
Det här kommer låta tragiskt...
Men när Denniz (min kanin) dör...
Han betyder mest av allt för mig, han är som min son!
När han går bort kommer jag ju bli jätte ledsen...
Jag började berätta för mamma hur ledsen jag kommer
bli...
Gissa vad hon sa då?
När han går bort... SÅ SKA JAG FÅ EN LITEN HUND!
Älskar min mamma över allt på jorden!
Inte bara för det! Utan hur hon tar hand om mig, mina
mediciner m.m.
 
I alla fall.
Tänkte ta upp en jätte läskig sak...
Jag var nere hos Blozzom och vi var ensamma.
När vi satt i hennes rum och pratade så lät något
från köket så vi: "Kurt (hennes hund) vad håller du på med?
Men när vi gick ut så insåg vi att han var i hennes rum med oss.
När vi gick ut till köket så stod stolen inte vid bordet som den
brukar stå... Och det dunkade till i vardagsrummet.
Det spökar där. Inte bara då utan har gjort det länge, hennes 
skohylla har rört sig...
Men i alla fall. Vi blev helt förskräckta!
Så vi lade min mobil på matbordet och trycte på att mobilen
spelade in ljud. Vi gick in till Blozzoms rum. Efter kanske
två minuter gick jag ut och tog mobilen.
Jag tryckte på "Spela".
Man hörde ljud från vardagsrummet. Sen låt det fotsteg
mot mobilen. Sen när jag kom ut hörde vi fotstegen
gå därifrån och efter det så skrek en hes mans röst: "Sabbat!".
Tydligen är den judiska och kristna vilodagen...? Jude som spökar HAHA!
Nej, men seriöst. Man hörde inte att det var en riktig människo röst, utan
en som på filmer... USCH!
Förut, en annan gång jag var där så var det någon som drog ner Blozzoms
dörrhandtag till hennes rum när vi var inne där... Herregud.
Och jag säger att jag tycker det är läskigt i mitt rum...
Tänkte på en sak nu! Det var någon som kommenterade för jätte länge 
sedan att om det spökade i mitt rum eller om jag bara ville ha uppmärksamhet?
Haha, ja, jag ljuger om spöken? Aldrig!
Så ska skriva om alla händelser som har hänt i mitt rum!
 
Puss mina darlings!
 
 
Jag älskar dig mest av allt! Utan dig kommer jag inte kunna leva! Seriöst! Du är min
bästa vän! När jag är ledsen så kommer du och lägger dig bredvid mig och tar tassen
på mig. Du sover alltid bredvid mig! Du älskar att busa med mig! Och jag bortskämmer
dig alltid! Haha, men allt för dig, min älskling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback