✿Great day!✿

Hejsan bloggen!
 

Har haft en bra dag men också hemsk...
 
Jag vaknades av att pappa ringde och frågade om vi kunde
äta idag istället för imorgon. Det gick bra för mig.
Vi åt på pizzerian vid mig, pizzan Mamma Mia åt vi.
Jätte god!
Fick 100 kronor av pappa så mamma och jag gick till affären.
När vi kom hem lyssnade jag på musik och satte på datan.
Jag gick till köket för att hämta något men då hörde jag
några röster utifrån. Där var Valencia med Johanna och 
hennes pappa. Nathalie var också där.
Så jag gick dit och frågade vart Yasmine och Shirin var.
Johanna sa att dem var hemma och gjorde vatten ballonger.
När jag kom dit gjorde dem vatten ballonger men det gick
inte bra så vi gick ut. Där attackerade en rysk unge oss
men ser ut som en kinesisk. Han kastade pinnar på oss...
Sen gick vi upp till dem och hade roligt.
Johanna skickade med pengar till oss så vi kunde köpa 
några saker åt henne från affären. Men när vi kom dit
så var affären stängd...
Så vi var ute på gården och hade jätte roligt!
Jag gungade Yasmine så hon nästan föll ur gungan, haha!
Men det hemska som hände var när Yasmine skulle åka
skateboard men hon ramlade och skrapade upp tandköttet
på asfalten... Hon blödde jätte mycket! Stackaren!
Jag tog in henne till Johanna och gick hem senare.
När jag kom hem så satte jag mig vid datan och åt mackor
med Pepsi Max och nu äter jag jordgubbar med läsken, GOTT!
 
Ps: Imorgon har Yasmine kalas men jag har inte köpt
någon present... Inte Alva heller. Så hon kommer till mig
imorgon så vi kan köpa något!
Elvira kommer imogon!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback