Fredag alone with mum!

Hejsan bloggen!
 

Mamma och jag är ensamma hemma nu, skönt!
Är så tyst, hahahaha!
 
Vaknade vid 13.00.
Hade världens psyk dröm...
Drömde att jag hånglade med Müller.
Jag läste om Mario Gomez på Google
det stod att han hade epilepsi, som jag har.
Jag drömde alltså att han hade det. Så
vi två pratade om våran sjukdom, HAHAHA!
Kunde ju vara verkligt om jag fick önska mig...
Något jag kom på idag är att jag är ju
Bayern München fan, men om jag fick träffa
dem skulle jag inte våga det... Seriöst haha!
 
Har laddat ner en ny serie som heter Suburgatory.
Den är jätte bra! Det handlar om en tjej som bor
med sin pappa i New York men flyttar till en förort
eller hur det stavas? Där det är bara en massa bimbos!
Hennes pappa blir jätte bra kompis med en MEGA 
bimbo, men hon är snäll. Fast inte hennes dotter...
Snacka om barbie! Tjejen det handlar om blir bästa
kompis med en tjej som bor mittemot henne och hon
är kanske den mest opopulär och bimborna i skolan
mobbar henne. Men hennes storebror är så åååååh
HET! Fast helt korkad och gör massa saker som
dansar och knäpper kort på sig själv...
Tjejen började hångla med honom när hon, han och
andra är i hans källare. Bimbons dotter sa det när
han valde konka. Sen fortsätter dem under platserna
man sitter på när man kollar på skolans matcher.
Hoppas ni fattar. Men det slutar senare, VARFÖR?!
Vill se han hångla med henne så jag kan låtsas
att jag är henne :((
 

Men får ju se mer av honom säkert!
 
Puss lovers!
 
 
 
 
Alltså kolla på honom!
 
Skolans största bimbo. 
 
Ni ser vad jag menar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback