Sommar!

Hejsan bloggen!

Alltså...mitt bloggande...
Men jag har varit ute för vädret är super duper mega underbart!

Uppdatera dagen:

Gick upp vid 12.00. Gjorde fil med flingor och åt det på balkongen. Där såg jag Blozzom och Melizza bada deras pool. Så jag åt upp, satte på mig bikinin och gick till henne. Gud vad skönt det var! Fick bränna, yey!

Igår solade vi på hennes framsida, vi blev bruna där med!

Var i Valbo med mamma och Mimmi igår. Jag köpte puder, ögonbrynspenna, fick en topp av Mimmi som det stod YOLO på, jätte snygg! Fick sjal av mamma, jätte snygg! Fick sminket av mamma med.

Har varit mycket med Patricia. Härlig tjej!

Skriver mer sen, kanske imorgon?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback