Bada fötter

Hejsan bloggen!
 

Retard rubrik.
 
Vad som hände idag: 
Vaknade då och då som vanligt. Men gick upp vid 14.00. Åt frukost.
Jag och mamma pratade om hur jag kunde börja sova så länge och
vakna då och då. Mamma sa att det nog var så för att jag har varit
ute mycket. Så skulle vara hemma hela kvällen och köpa godis för
mamma hade köpt en mega stor Coca Cola till mig.
Så bestämde det. Men efter ett tag så såg jag Elvira och Shanja utanför
mig och prata med några där. Så jag gick ut till dem och pratade lite.
Då sa Shanja att hon, Elvira, Yohana och Valencia skulle cykla till
Boulognerskogen. Elvira frågade om jag ville följa med. Jag följde med
såklart? Men vi åkte istället till Steneberg för Yohana sa att vi cyklade
för farligt, haha. Där fanns en jätte låg pool. Upp till smalbenen ungefär?
Vi skvätte på varandra, roligt. Därför hette rubriken "Bada fötter".
Yohana köpte ett helt paket med päron split. Så vi åt jätte många.
I alla fall jag, haha. Chockad va?
När vi kom hem så gick jag, Shanja och Yohana till affären. Jag och
Shanja började dansa. Vi fick någon socker kick plötsligt...
Vi lekte med några leksaker, haha.
När vi var vid kassan så sa Yohana att mamma sa att jag skulle hem och äta.
Shanja följde med mig hem. Det var taco paj, mums! Jag åt det och drack
Coca Cola. Shanja fick och dricka det, gott! Senare kom Elvira. Vi var hemma
hos mig ett tag. Men sen var dem tvungen att gå hem till Yohana för att äta
tacos. Jag var hemma medans. När jag såg dem senare så gick jag ut.
Jag, Shanja och Elvira bestämde att vi tre skulle cykla till Kvantum.
Så vi gjorde det. Jag betalade för allt såklart! Så generös! Haha...
När vi kom fram så tog jag en kundvagn med en bil under, ni fattar va?
Elvira satte sig i bilen och Shanja i kundvagnen... Jag satte mig där med
och den välte nästan omkull, HAHAHAHAHA! Vi köpte allt möjligt.
Vi cyklade hem och åt godis och läsk. Vi gick senare till pizzerian för
Shanjas pappa var där. Elvira fick en gratis pizza av Shanjas pappas kompis.
Dem känner varandra, så han är inget pervo. Hoppas jag...
Vi hade roligt och åt. Elvira och Shanja hade något fel... Alltså vad var det i pizzan?
Senare gick jag hem. Nu bloggar jag, hehe. Har blivit bättre på det! Oyeah.Okej...
Men ska sluta skriva nu så inlägget inte blir så långt.
HAHAHAHAHA kom ihåg en sak! Man fick gratis små krämer på Kvantum och
vi tog hundra... Eller kanske trettio, då? Och när vi kom hem så såg Yohana dem
och läste på ena. Yohana: "HAHA, det är ju antirynkkräm!".
Shanja: "Rygg kräm?". HAHAHAHAHA jag dog. Eller inte... Ni fattar.
Puss!
 
Ps: Shanja har börjat tyckat att alla killar är snygga...
När jag, Shanja och Elvira cyklade själva hem från Willy's för några dagar sedan,
så skjutsade hon mig och vi höll på att ramla och plötsligt så kom en kille i min
ålder. Shanja: "AAAAAH (höll på att ramla). Åh vad snygg! (när hon såg killen).
Sen idag när jag, Shanja och Yohana gick hem från affären så berättade jag
det för Yohana. Och Yohana: "HAHA, undrar vad du har fått det ifrån".
Och då när Yohana gick hem och vi mot mig så kom två killar som var lite yngre än mig.
Shanja: "Åh, gud vad han i röd tröja vad snygg!". 
Alltså Shanja lilla...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg! ;)

Du, vad är Bipolär egentligen?

2013-07-12 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback