Yo

Hejsan bloggen!
 

Gud vad varmt det har varit idag! Kunde knappt andas...
Åt melon för att kyla mig...
Har spelat kort hela dagen, haha!
Spelade vänd tia med mamma, hon vann två gånger. Ingen har
slagit mig på det, eller nån gång då, men jag vinner mest.
Så jag blev lite förbannad, tur att jag inte är en dålig förlorare.
Det var jag när jag var liten! Jag kommer ihåg att en gång blev
jag så arg att jag kastade korten i vasken, HAHAHA!
 
Vi åkte till Ica Maxi vid 18.00. Det var hett i bilen!
Det gjorde ont att sitta på säterna.
Jag hade inga pengar, haha. Men har handlat upp alla!
Jag gör det på några dagar, kan verkligen inte spara!
Men mamma köpte en plånbok, en melon och en Pepsi Max
åt mig, gullig mamma jag har!
Har ju slutat med godis, äter bara melon!
 
Har blivit besatt av tv-serien Pretty Little Liars.
Men har redan skrivit det i ett annat inlägg tror jag.
Det som är så dumt om mig. Jag skriver samma saker
i nästan varje inlägg, haha. Måste börja läsa dem innan
jag gör ett nytt inlägg, haha!
 
Puss!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback