Dont't bring me down, I have trying for long

Hejsan bloggen!
 

Dagen:
 
Drömde att pappa var jätte elak så jag började grina och när jag vaknade var mina ögon rinnande... Aaw...
Det var så himla varmt ute så jag och Stefan knappt kunde sitta på balkongen imorse! Så jag passade på att sola när solen var som varmast. Blev lite brunare tror jag? Det började åska, jag älskar åska men denna gång var det inte roligt. För var tvungen att stänga av datorn och när åskan slutade så satte jag på datan igen och naturligtvis kom åskan tillbaks... Blev så hela tiden. Men nu kan jag sitta vid datan. Är fortfarande besatt av Lana Del Rey - Ride... Men ååh, hon är för bra!
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback