Nyåret♥

Hejsan bloggen!
 

Tyckte det var dags att skriva lite om vad som hände under nyår!
 
Under tiden baby jobbade kollade jag på en dokumentär om Aileen Wuornos. Hon var den första kvinnliga serie mördaren i Amerika. Hon verkade snäll, men hon fejkade nog. Men blev tveksam sen för hon sa att om hon inte fick döds straffs utan blev utsläppt skulle hon fortsätta mörda, eew... Men jätte bra dokumentär! Såg den på Netflixs. Mamma har laddat ner den på datan, kostar bara 79 kronor i månaden! Kan se allt! 
Sen började jag fixa mig. Hade på mig min lepord topp, älskar den! Och mina svarta leggings! När jag var klar väntade jag på baby. Tillslut kom han, han fick öppna julklappen från mig och Mimmi. Av mig fick han en snygg tröja och av Mimmi fick han två skålar, söta! Sen gick han till någon kille på parkeringen och jag till Kim. När jag kom in så var det en tjej som skrek mitt namn och gick fram och kramade mig, visste inte vem det var så blev helt chockad. Men sen såg jag att det var Gabbi. Hon såg annorlunda ut än när vi brukade vara med varandra hela tiden förra året i April. Lite senare kom baby. Det skulle bli fest hos honom sen. Det var två kompisar till Gabbi där: Cecilia och Linnea. Gulliga. Cecilia var 14 och Linnea 13. Men baby tyckte dem var för unga för festen, taskigt, haha... Men vi stannade kvar hon Kim när baby gick till sig. Så vi fyra tjejer hade roligt. Eller Elin var också där. Men så åkte bara jag, Gabbi, Cecilia och Linnea ner på stan. Jag var hungrig, jag hittade en tjuga i min jacka, haha. Men när vi kom ner till stan så blev det nå annat dem andra skulle på fest på norra och jag ville inte vara med. Så jag väntade på bussen till Bomhus till baby. Tur kom tjejerna sen för dem skulle inte till festen på en gång. Så vi gick till kiosken, jag köpte dumle klubba, god haha. Tillslut kom bussen! Men det var så tråkigt att åka ensam och utan musik, så satt uttråkad. Sen när jag var framme såg jag inte Elin för jag skulle ge henne buss kortet vid busshållplatsen så jag gick till baby. När jag var på väg dit var jag rädd att ingen var utanför för porten hade stängt, men tur var baby och hans kompis Gustav där. Härlig prick han. Så jag gick upp medans dem två var utanför. Men när jag kom in så skrek alla tjejer, alltså sjöng och stampa i golvet. Hatar när alla överdriver så blev lite förbannad och skrek, typiskt mig. Så började bråka med baby och skrek ännu mer. Men senare blev det bättre så vi gick in. Baby sa till dem att hålla käften så då blev det bättre. Träffade på tjejer som jag inte hade träffat på länge, trevligt. Vid 23.00 åkte vi ner på stan. Men jag, baby och Gustav fick skjuts och två andra tjejer som vi träffade ute. Fick skjuta raketer, var skit roligt ju, haha. När vi kom ner på stan fick jag en massa raketer av en tjej och en jätte stor men jävla äcklig fitt poliserna tog dem! Jag fuskade och tog en cigg haha, men baby gjorde det! Träffade på Amanda, Hanna och massa fler. Baby fick tag på en sådan jätte stor raket! Då kom Linnea och baby sköt då, trodde fan den skulle komma i huvudet på mig så vi skrek och sprang. Träffade på Cecilia. Hon och Linnea gick in till McDonalds. Jag gick in efter någon halv minut kanske? Och då såg jag Cecilia knuffa en tjej och hon knuffade tillbaks och Cecilia hoppade på henne. Så dem sprang ut och bråkade. Jag var där och skulle stoppa dem så baby var tvungen att säga till hans kompisar att gå dit och vakta mig så inget skulle hända mig, haha. Lite senare ringde baby skjuts så jag fick skjuts hem istället för att åka buss hem då. Det var en massa som grät också... Och bråkade med polisen. Haha det var en polis som skrek på baby och hans kompis som bråkade för skoj, haha. Dog. Fick en sockervadd gratis av en kines. Ta det lugnt, baby kände honom. Sen kom skjutsen. När jag kom hem somnade jag fort! Och vaknade vid 13.30 haha. 
Jag och baby kysstes vid tolv slaget, yey!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback